§ 8 Gwarancja
  1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2.

W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY  w ciągu 14 dni od zakupu - 3 kroki:

1.      Wypełnij OŚWIADCZENIE o odstąpieniu od umowy

2.      Powiadom  sklep drogą mailową na mail: biuro@adriatech.pl

3.    Odeślij zabezpieczony towar wraz z dowodem zakupu i oświadczeniem na adres Pilczycka 55B, 54-150 Wrocław lub paczkomat Sielska 3, Wrocław

Szczegóły procedury poniżej.

§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
  Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres ul. PILCZYCKA 55 B, (54-150) WROCŁAW
  8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

REKLAMACJA LUB RĘKOJMIA – 3 kroki:

1.      Wypełnij ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

2.      Powiadom  sklep drogą mailową na mail: biuro@adriatech.pl

3.     Odeślij zabezpieczony towar wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym na adres Pilczycka 55B, 54-150 Wrocław lub paczkomat Sielska 3, Wrocław

Szczegóły procedury poniżej.

RĘKOJMIA I REKLAMACJE

Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Towary posiadają rękojmię za wady na okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu.

Dodatkowo część produktów posiada gwarancję udzieloną przez producenta lub polskiego dystrybutora. Informację o gwarancji znajdziesz na karcie produktu. Gwarancja w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza odpowiedzialności Sklepu z tytułu rękojmi - to Klient wybiera podstawę składanej reklamacji.

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48) 576-176-006

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, kurier jest zobowiązany do sporządzenia protokołu rozbieżności.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

    Prześlij odpowiednio zabezpieczony produkt, który chcesz zareklamować, na adres Piczycka 55 B, 54-150 Wrocław, np. przesyłką pocztową, kurierską lub paczkomatową do paczkomatu Sielska 3, Wrocław. Dołącz do niego pisemną reklamację, możesz posłużyć się drukiem: ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, oczekiwaną formę załatwienia reklamacji, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

    W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego

ADRES WYSYŁKI: PILCZYCKA 55 B, 54-150 WROCŁAW LUB PACZKOMAT SIELSKA 3, WROCŁAW

    W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W razie pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@adriatech.pl lub telefonicznie: (+48) 576-176-006. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Produkt dodany do listy życzeń
Produkt dodany do porównania

Witaj, w sklepie używamy ciasteczek (cookies) - więcej w naszej Polityce Prywatności